Friday, 17 February 2012

Warkah cinta berbau syurga kepada dia . *dgn harapan dia membaca .



Bismillah . 
Salam alaik . 

Subhanallah . Di manakah lelaki seperti ini Ya Rabb ? Layakkah aku untuk dia Ya Rabb :'(

siapa dia di dalam tittle di atas ? maaf . . Aku sendiri juga tidak tahu . dia adalah imam rumah tanggaku . Yang aku masih belum tahu siapa dia , di mana dia dan sihatkah dia. Hanya Allah azzawajalla yang tahu semuanya .


ok . jgn nak tunjuk2 cakap aku punya aku punya . stop that childish act . (padahal aku buat camtuh sendiri ) book yang pertama dari kiri sebelah atas . ngehngehngeh .




ok . the letter begin . 


salam alaik , 
muslimin , aku tidak tahu keberadaanmu, siapa geranganmu, bagaimana perilakumu ..hinggalah suatu hari nanti , ketika Allah menghendakinya . sebagaimana dalam firman Allah yang bermaksud : jadilah . maka jadilah ia :  dan jika Dia hendak kita bersatu, maka bersatulah kita . 

nuslimin yang aku masih tidak tahu namamu , hati ini merindukanmu . bagaimana bisa merindukan orang yang masih aku belum tahu siapa ? Subhanallah. itu kuasaNya . dan tidak perlu dipersoalkan . 

perlu kau tahu , aku menantimu . aku menanti bila Sang Pencipta membuka rahsia itu . ..dan jika aku tidak berkesempatan untuk itu , mungkin ... dia yang Dia ciptakan untukku ada di syurga .




Alhamdulillah. sekian , hanya tamat di sini . nanti nanti sambung lagi . *kita semua berhak bahagia .  :)

2 comments:

Aisyah Ameer said...

InsyaAllah :) 1 hari nnti kau jumpe .sabar sabar . sabar itu iman . hahah . nnti jgn lupa hntr kad kt aku . kalau tk hambar majlis kau nnti :O

aliza nuraini said...

InsyaAllah kan . *mata kebil2 .. InsyaAllah dia juga menunggu . cehh .