Monday 14 April 2014

To 15 April 1994

Hahaa. Today my age reached 20.
Gosh. Rasa macam tak percaya yang aku berjaya juga growing up dan growing bigger sampai stage ni. Hahaa

Lebih kurang 12.30 tengah malam macam tu. (Aku dah tidur. Sebab aku bukanlah jenis menunggu sesiapa yang paling awal wish.)

But tiba-tiba ada call. Serius, ngantuk dan tak sempat pun lihat nama si pemanggil. Angkat-angkat terus nyanyi lagu happy birthday. Ingatkan Yuna mana. Tengok phone balik. Eh eh, Elle Ferah Hanim :)

Sweetnya dia.

By the way , dia call ada sebab lah tu. Sebab dia pun hari jadi sama dengan tarikh birthday aku. Hahaaa. Tapi serius, aku tak sanggup nak nyanyi balik untuk dia tengah suara aku mamai dan serak-serak basah masa tu.

By the way, 
Dear Elle Ferah Hanim, Happy birthday. Please grow bigger lah. You are my first wisher.

Lepas tu ada pemanggil kedua yang saya rahsiakan. Tepat selepas call dari Elle Ferah aku tutup :) Thanks by the way walaupun lambat.

Dan tak lupa juga pada twin saya yang kedua. Wan Nur Hasni. Dia pun hari jadi 15 April jugak :) 
Happy birthday. Semoga berjaya di Jepun sana.

Okay. Thats all. Thank you wisher.
Semoga saya panjang umur dan dimurahkan rezeki dan tak lari dari JalanNya. Ameen. 

No comments: