Wednesday, 7 December 2011

EMO . PASAL LELAKI . -..-

bismillah.

--' sengal . bukan sebab lelaki lah !

dengan intro pun dah nampak aku emo semacam kan? siapa yang tak nak kena sepak terajang tepuk penampar aku silalah angkat kaki tangan anda dan pergi dari sini .

masih bertahan di sini . ok takpa. Aku hargai .

aku rasa macam nak hempas semua barang. meja kerusi laptop mouse pinggan mangkuk kaca gelas. semua lah. aku rasa nak baling dan hempas ke muka siapa-siapa sahaja. muka kau boleh? kan aku dah cakap. kalau tak nak kena dengan aku sila chow ? kalau kat asrama aku cakap macam tu mesti ada yang sambung .

"eyh. baling je dekat aku"

tu concern ke nak ambil harta ? dasar. tapi aku sayang mereka .

back to the point , aku E.M.O . tapi bukan pasal lelaki lah! sengal. entah siapa yang buat tittle emo pasal lelaki . suka hati datuk nenek mak bapak kau ek. ok . mengata diri sendiri . hmm . tp betul. diulang sekali lagi, aku emo bukan pasal lelaki. aku ulang dua kali lagi , aku emo bukan pasal lelaki. aku emo bukan pasal lelaki .

then . kenapa ?

entahlah. dua tiga hari empat lima hari ni aku rasa sunyi. sebab mungkin aku agak rindu asrama yang gilang gemilang tu . banyak peristiwa yang meninggalkan kesan. peristiwa berdarah , peristiwa bernanah, peristiwa apa lagi entah. serius . aku rindu .

lepas tu aku rasa aku ni mcam orang berpantang lepas beranak . sengal! tu mak aku cakap .

sebab mungkin aku ni terperap je dalam bilik . bangun , makan, minum , kencing , berak and whatsoever je .  thats why kot . --'

eyh! tapi mak aku cakap macam tu sebab dia baru tengok seorang anak dara je. AKU . a.k.u  . cuba lah sesekali mak aku tu tidur tempat kawan-kawan aku. tentu mak aku akan sujud syukur dapat anak macam aku yang bangun pukul enam. Tak macam kawan-kawan aku yang bangun pukul satu . mak mak .


ok . aku nak baling laptop .


offf . dush !

tak jadi . istighfar banyak-banyak dah . MasyaAllah .

No comments: