Tuesday 6 December 2011

freedom

bismillah .

freedom lah sangat . oukey . sekarang aku tengah busy nak habiskan novel aku. harap2 jak siap semuanya kan. And doakan boleh publish satu hari nanti. bila2 jak lah. seriously, aku memang rindu gila dengan sekolah. sangat-sangat rindu. terutama kepada sahabat terchenta. sudahlah. bercerita pasal dorang ble buat banjir limbang ne nanti .

ouh ya readers .aku sekarang dalam proses diet . hahaa . sit up for every morning and evening. then i oso control my eat habit . hahaaa .

readers , i found back my bestfriend. Aku dapat dia lagi. Tapi aku tahu , suatu hari nanti , mesti ada yang akan berlaku lagi. ya , aku sentiasa bersedia untuk semua. cuma, aku nda tau dapat ka tidak menerima ttu nanti. tak apa. Allah knows best . Semoga dia sejahtera sentiasa.

okeylah . my mata sdaa merah2 . akibat jenuh dengan lappy . its time untuk berehat.

No comments: