Tuesday 3 January 2012

aku ada scandal masa tadika. HEBAT ? well . haha



bismillah.
gambar di atas bukanlah gambar dulu-dulu waktu aku tadika .
bukan juga gambar tempat aku bekerja hari ni .
tapi tu gambar tempat adik aku sekolah . TADIKA KEMAS .

comel tak adik aku ? well (libas rambut kiri kanan) dia comel sebab dapat tempias dari aku kot. nguahaha..



ini dia pasang muka cook ok . bukan muka takut .

so, adik aku tak banyak karenah macam budak2 lain . COOL gitu .
macam aku dulu jugak ...


biasalahh.. mcm tu kakak , macam tu jugak adik.
cikgu adik aku sama dengan cikgu tadika aku dulu. Sama jerrr .
bersalam tgn cikgu tuh dengan penuh sopan santun dan ketatasusilaan..
well , mestilah tunjuk baik dengan mak scandal dulu.
oops , terlepas cakap.
haha. cem haram je kan ada scandal masa tadika?



well, tapi ini cerita benar.



ini aku dan scandal pi dating belakang tadika .sweet kan ?
yg ni kalau korang percaya memang korang tak normal .





aku ada scandal masa tadika. dengan anak cikgu tu. (amat memalukan mak bapak aku ni dulu)


whadde????? korang jangan nak pasang muka jahanam cam haram dengan statement di atas . aku masih kecik . tak tahu apa2 . jgn salahkan aku. hahas

lepas salam ngan cikgu tuh,
dia tanya kerja mana.
Dushhh ! aku baru nak interview petang ni , mak . salah. cikgu..
tanpa dipinta , dia cerita pasal anak dia .


"c_______ kerja dekat car wash tempat unclenya"


dalam hati aku..
kenapa plak cikgu ni nak cerita pasal anak dia tempat aku??


jangan jangan....

jangan jangan....

jangan jangan...


ahh , sudah sudahlah berangan jadi menantu idaman semua mak cik makcik nih .
k , off . 
p/s : btw , aku agak merindui zaman itu ..
atau merindui scandal tersebut .


ok aku gurau . tapi betul aku ada scandal masa tadika. tengoklah betapa popularnya aku mengalahkan diana danielle.

p/s lagi : tapi aku dah insaf sekarang ni.. takde scandal , takde cinta .
kalau ada pun , buat apa nak beritahu korang?

kalau ada, tentu aku eksklusifkan dia. tak perlu heboh-heboh .

KBAI.






No comments: