Sunday 29 January 2012

kadang2 aku suka dengan diri aku . tapi kadang2 aku benci .

bismillah .


aku agak tension .
AKU AGAK TENSION .
AKU AGAK TENSION .
AKU AGAK TENSIONN !!!




nampak tak betapa tensionnya aku di situ ?
nampak?? Tak nampak ?
Kalau tak nampak pergi ambil torchlight. sila suluh entry aku ni .
Jangan lupa ambil kanta pembesar sekali !


JANGAN BUAT AKU LEBIH GERAM LAGI BOLEH TAK ???
nak aku pukul punggung kau guna sudip kat dapur mak aku ?

let start press conference kita sekarang .
betul , aku agak tension hari ini .
salah satu sebabnya , mungkin hari-hari keuzuran aku dah nak tiba ,

bagus bagus korang angguk faham . FAHAMILAH AKU SAAT-SAAT INI.

reporter sekalian , aku amat tension memikirkan badan yang naik yang tak inform awal2 nak naik . . cuba lah kalau badan ni nak naik berat , dia boleh bagi alarm sedahsyat alrm nak Tsunami . Kan aku boleh stop makan . Walao ! Aku yang memang dah sedia berisi ni nak naik badan lagi . o ' puhlease . fahami lah aku ... Najib , tolong bagi aku alarm tsunami satu . Cikgu Fizik aku , tolong lah ubah suai alrm tsunami aku tu jadi alarm weightgain !


AKU STRESS .


apasal nak kena sambung study pun nak apply sana-sini ek ?
apasal sambung study kne result yang merelip-relip , membintang-bintang , kalau boleh result tu nak bercahaya macam matahari baru boleh sambung study dengan mudah .

kau nak cakap aku bodoh sekarang ni ?


ya , aku loser .
aku tak pernah jadi watak utama dalam hidup aku sendiri . Hidup aku memang selalu dekat dengan watak yang hebat di pentas dunia ni .

aku seorang yang berangan seorang princess yang tidur di bilik princess tp bila bangun , aku rupanya babysitter princess .
aku seorang yang berangan bawak byk brg yang mahal2 hasil shopping dr semua kedai branded . tapi mlngnya aku hanya tukang bawak brg tersebut . brg yg dibeli oleh pricess sebenar !


aku tak pernah jadi istimewa . nak jadi istimewa macam mana kalau tak ada yang istimewa .

Ya Allah .
Sedarkanlah aku .
Selalu je kufur nikmat .

Nasi Allah Maha Penyayang . Kalau tak , mesti dah turun batu besar dari langit menghempap aku .
Bersyukur lah jadi diri sendiri Aliza oii ..



??+_*^^@$##@ . whadde im talking about .
adakah ini simptom tak kne text ?
entah . diam ajelah .


p/s : aku nampak COOL dalam word aku .
tp depan org aku agak AYU ok ?? (perasan nak mampos)
tp , percayalah ..... (mendesak nak mampos)
please percaya... (ahh , ntahlah !)

No comments: